ח"כ דנון אירח שגרירים זרים באיזורי הטבח בעוטף

איתי גדסי No Comments on ח"כ דנון אירח שגרירים זרים באיזורי הטבח בעוטף

ח"כ דני דנון הוביל משלחת של שגרירים זרים לסיור בשדרות ואופקים. דנון: "מדינת ישראל לא תוכל להשלים עם קיומו של אויב אכזר ורצחני כמו חמאס בגבולות הדרום. שגרירת צ'כיה: "חמאס ביצע פיגוע טרור מזעזע נגד אזרחים, משפחות, ילדים". והוסיפה: "את ארגון חמאס צריך להשמיד". במהלך הביקור בשדרות נורה מטח רקטות על העיר. דנון, השגרירים וצוותי הצילום רצו לתפוס מחסה

The destruction caused by Hamas Militants in Kibbutz Be'eri, near the Israeli-Gaza border, in southern Israel, October 14, 2023. Photo by Erik Marmor/Flash90 *** Local Caption *** טנק
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם, ליווה היום שגרירים ממדינות מרחבי העולם בהן צ'כיה, רומניה, אלבניה ועוד לסיור בערים שדרות ובאופקים. במהלך הסיור ח"כ דנון חשף את השגרירים לזוועות שחולל הארגון הרצחני חמאס בחג שמחת תורה. דנון הראה לשגרירים את תחנת המשטרה החרבה של שדרות, וסיפר להם על הקרב שהתנהל במקום. במהלך הסבר של דנון ליד תחנת משטרת שדרות, הופעלה אזעקת צבע אדום, והשגררים רצו לתפוס מחסה. במהלך הריצה, שגרירת קוסובו נפלה ונפצעה קלות.

ורוניקה קוצ'ינובה, שגרירת צ'כיה: "חמאס ביצע פיגוע טרור נורא נגד ישראל. לא נגד צה"ל, אלא נגד אזרחים, משפחות, ילדים. צריך להשמיד את ארגון חמאס הברברי כדי שזה לא יקרה שוב לעולם. אני מודה לדני דנון על שלקח אותנו היום לשדרות ולאזור הדרום להביע תמיכה בקהילות המקומיות. צ'כיה עומדת עם ישראל, עכשיו ולתמיד."

ח"כ דני דנון: "חשיפת השגרירים לזוועות שביצעו חמאס בחג שמחת תורה הוא צעד חשוב ביצירת המשך הלגיטמציה הבינלאומית בהכרעת חמאס. מדינת ישראל לא תוכל להשלים עם קיום של אויב רצחני ,הגרוע יותר מדעא"ש בגבולות הדרום. אני אמשיך לפעול בכל הכח להגעת גורמים נוספים ולחשוף דרכם את הזוועות שעברו ישובי הדרום".



0 תגובות